Online afspraak & Aanbetaling
Ben je nieuwsgierig geworden naar onze behandelingen? Plan dan een afspraak in via onderstaande boekingswidget. Wij vragen bij het maken van een afspraak, om een aanbetaling te doen. De aanbetaling wordt verrekend met de behandeling die jij op de desbetreffende dag hebt gehad. Mocht je in de salon jou afspraak willen doorplannen, dan gaat de aanbetaling mee naar de volgende afspraak. We kunnen het bedrag van de aanbetaling niet verrekenen met een eventuele (acne) factuur. Dit is een geautomatiseerd systeem waar wij verder niks aan kunnen veranderen.

Ben je verhinderd?
Wij zijn niet verantwoordelijk voor hindering, welke dan ook. De aanbetaling die is gedaan kan niet worden teruggevorderd bij een afmelding binnen 48 uur. Afspraken dienen altijd minimaal 48 uur van te voren worden geannuleerd /  gewijzigd. Bij het niet tijdig doorgeven van verhindering, wordt de aanbetaling NIET teruggevorderd. Ben je 15 minuten of langer te laat op je afspraak? Wordt de aanbetaling ook NIET teruggevorderd en willen wij je vriendelijk vragen om een nieuwe afspraak te maken.

Terugvordering aanbetaling & afspraak verplaatsen
Als je minimaal 48 uur vóór je afspraak hebt afgemeld dan ontvang je jouw aanbetaling uiteraard terug. Mocht je jouw afspraak willen verplaatsen, dan kan dit kosteloos tot 48 uur voor de behandeling.

Ben je een nieuwe klant?
Bij iedere nieuwe klant die een huid verbeterende behandeling wilt,  starten we standaard met de ”Intake + Behandeling op advies (nieuwe klanten)”. Zo leren wij jouw huid het beste kennen en kunnen wij de meest effectieve behandeling voor jouw huid toepassen. Zo krijg je ook bij je eerste afspraak een behandelplan, product advies én een GRATIS skincare product cadeau.
Klik hier voor meer informatie.