Meest Gestelde Vragen

Worden de behandelingen vergoed?
Alle acne behandelingen komen in aanmerking voor een vergoeding via jouw zorgverzekeraar. Afhankelijk van de voorwaarden van jouw basisverzekering of aanvullende verzekering kun je een deel vergoed krijgen. Op de website van jouw zorgverzekeraar vind je het juiste overzicht van deze vergoedingen en de eventueel daaraan gebonden voorwaarden.

Ik heb een huid probleem, (acne, onzuivere huid, mee-eters, grove poriën, comedonen, pigmentvlekken, rimpels, acne littekens) wat kan ik het beste doen?
Alle huid problemen kunnen het beste en snelste worden behandeld als je bij Beautyroom Eindhoven in behandeling bent en professionele huidproducten (paramedische producten) gebruikt. Uiteraard is het ook van uiterst belang om goed op je voeding te letten, veel water te drinken en veel vitamines en mineralen binnen te krijgen. Hoe ongezonder je eet, hoe minder snel je huid progressie boekt. Voor ieder huid probleem hebben wij een oplossing. Een onzuivere huid, pigmentvlekken, grove poriën, anti-aging, een droge huid en nog veel meer. Boek een ‘behandeling op advies’ in via onze website en ik zal je helpen naar jouw droomhuid!

Ik heb geen bevestigingsmail gehad van mijn afspraak.
Indien er geen bevestigingsmail is verstuurd na het maken van een online afspraak, dan is er iets mis gegaan en adviseren we om de behandeling opnieuw in te plannen. Check ook altijd even je ongewenste e-mail of spam box.

Ik weet niet welke behandeling ik moet kiezen voor mijn huid?
Ik raad je aan om ‘behandeling op advies’ in te plannen via het online boekingssysteem op de website als je nog niet weet welke behandeling het beste bij jouw huid (probleem) past. Na een korte intake en analyse van de huid, gaan we direct aan de slag!

Hoe kan ik een afspraak maken?
Alle afspraken lopen via de website. Ga naar het kopje ‘contact & online afspraak’ en boek via die pagina je afspraak in. Of klik op de roze button ”maak afspraak. Het is echter ook mogelijk om via whatsapp of telefonisch een afspraak te maken. 

Kan ik pinnen of contant betalen in de salon?
Er kan in de kliniek zowel met cash, als met pin worden betaald.

Behandelen jullie ook mannen?
Nee, ladies only.

Hoelang moet ik uit de zon blijven na een huid verbeterende behandeling?
Het is zeer aangeraden om de eerste 14 dagen na een intensieve behandeling uit de felle zon te blijven. Het is uiteraard wel mogelijk om buiten te komen na de behandeling, maar gebruik dan elke dag een SPF om je huid te beschermen.

Welk laserapparaat gebruiken jullie? En is het écht laser of IPL?
Wij gebruiken één van de nieuwste laser apparaten op de markt: De Diode SHR laser. Dit is een échte laser en dus geen IPL. Wij kunnen de hele lichte huid, normale huid en licht getinte huid laseren. Zijn je haartjes blond of heb je een hele donkere huid? Daar is onze laser niet geschikt voor.

Waarom mag ik niet in de zon als ik onder behandeling ben voor laser?
Een laserapparaat gaat op pigment af. Indien je huid super licht is en de haren heel donker zijn, is dit dus perfect om het beste en snelste de haren te vernietigen. Omdat de haren donker zijn, gaat de laser direct op de haren af en niet op de huid. We kunnen de laser in dit geval ook heel hoog zetten. Indien je huid donker is of gebruind is door de zon, is het contrast tussen de huid en de haar niet meer groot genoeg. De laser gaat op pigment af en in dit geval verhoog je dus het risico dat de laser op de (bruine) huid af gaat in plaats van het haartje. Je loopt nu een hoog verbrandingsgevaar en dit willen wij ten alle tijden zien te voorkomen. Wij verwachten daarom ook dat de klant, tijdens de laser behandelingen, de behandelde gebieden, zo wit mogelijk houdt. Dit wordt ook schriftelijk vast gelegd alvorens we beginnen met de eerste laser behandeling. Beautyroom Eindhoven is  niet verantwoordelijk voor letsel of schade aan derden.

Hoe vaak mag ik komen voor de laser behandelingen?
Gemiddeld zit er 6 tot 8 weken tussen de behandelingen. Dit is afhankelijk van welke zone.

Ik wil graag een klacht indienen. Waar kan ik dit doen?
Wil je een klacht indienen? Omschrijf duidelijk waar de klacht over gaat en wat er is gebeurd en stuur het mij per mail. (beautyroomeindhoven@gmail.com)
Alle klachten worden binnen 7 werkdagen beantwoord.